Jak kupować?

>> KOSZYK

1. Zapoznaj się z interesującym Cię produktem i kliknij przycisk "do koszyka". Jeżeli produkt nie jest dostępny, a jesteś nim zainteresowany, napisz do nas: info@vitatabs.pl . 

2. Po kliknięciu w przycisk "do koszyka" zobaczysz jego zawartość. Możesz wrócić do zakupów i dodać kolejne produkty, klikając w szary przycisk "kontynuuj zakupy" lub przejść do wyboru opcji dostawy i formy płatności:

Opcje dostawy i czas realizacji sprawdzisz tutajWięcej na temat form płatności tutaj.

3. Jeżeli posiadasz KUPON RABATOWY, zaznacz check box "Mam kupon rabatowy", a następnie wpisz kod i kliknij przycisk "użyj". Twoja kwota zamówienia zostanie automatycznie pomniejszona o wykorzystany Kupon rabatowy.

4. Po wybraniu opcji dostawy i formy płatności, całkowita kwota zamówienia będzie widoczna w miejscu "Do zapłaty". Jeżeli kwota jest poprawna, kliknij przycisk "zamawiam".

>> TWOJE DANE

1. W naszym sklepie nie musisz się rejestrować, aby dokonać zakupów. Wystarczy, że wybierzesz opcję "złóż zamówienie". Uzupełnij wymagane dane, zaznacz że zapoznałeś się z Regulaminem i kliknij przycisk "potwierdzenie zamówienia".

Jednakże rejestracja pozwoli Ci na skorzystanie z dodatkowych opcji i przywilejów:

  • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

2. Aby skorzystać z przywilejów dla stałych klientów, kliknij przycisk "zarejestruj się". Uzupełnij dane, a następnie kliknij przycisk "Podsumowanie". Jeżeli wszystkie dane są poprawne, zakończ rejestrację i dokończ zakupy. 

Uwaga! Na wskazany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o aktywację konta, poprzez kliknięcie w link potwierdzający rejestrację. 

3. Jeżeli masz już zarejestrowane konto, uzupełnij E-mail, hasło, a następnie kliknij przycisk "zaloguj się". Uzupełnione wcześniej dane, zostaną automatycznie zaczytane. Jeżeli są poprawne, zaznacz że zapoznałeś się z Regulaminem i kliknij przycisk "potwierdzam zakup".

>> PODSUMOWANIE

Niezależnie, którą z opcji powyżej wybrałeś, ostatnim krokiem przy zakupie jest "Podsumowanie". Jeżeli wszystkie dane w podsumowaniu są poprawne, wybierz przycisk "potwierdzam zamówienie".

>> Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Jeżeli zarejestrowałeś się w naszym sklepie, po zalogowaniu, w zakładce "Moje konto" (widoczne w górnym prawym rogu):

- sprawdzisz status swojego zamówienia (dostępne statusy zamówień: złożone, przyjęte do realizacji, oczekiwanie na płatność, gotowe do wysyłki, anulowane, odrzucone),

- edytujesz swoje dane

- zmienisz adres do wysyłki

- zmienisz hasło

Życzymy udanych zakupów!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl